image

Search:

Type: Posts; User: Toysrme; Keyword(s):

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. i'd probably buy one of it were composite, a...

    i'd probably buy one of it were composite, a little bigger & had a little more wing on it.

    seems like you're doing pretty good job so far
  2. New 1.2 GHz antenna , RCHP or LHCP 10.5dBi, super compact

    I love these still. My favorite antennas for 1.2ghz (1010-1.3). Compact enough that I run a pair in my backpack 60* offset in diversity with some LNA's and the coverage is just un-freakin believable....
  3. What does it do without any RC gear involved? ...

    What does it do without any RC gear involved?


    Ive had that happen with random vtx/RC combos on 800-1.3ghz, generally when one is slightly off the tuning of the other.
    sorta like you can get a...
  4. Replies
    6
    Views
    1,232

    Absolutely they create EMI!!! Ive seen it on...

    Absolutely they create EMI!!!

    Ive seen it on UHF/VHF analog tv broadcasts back in the day.
    72mhz R/C glitches
    430/433UHF R/C (tslrs v6)
    1010-1.3ghz and 2.4ghz video .125-1.5w

    Fly around...
  5. Replies
    10
    Views
    1,906

    Actually there were some multi-channel 72mhz...

    Actually there were some multi-channel 72mhz custom radios back in the day. They were not fhss, but they occupied a backup channel.
    I used (for fpv) 72mhz for a long time. I still often do LOS...
  6. Thread: Redacted

    by Toysrme
    Replies
    3
    Views
    855

    900mhz is also still fairly common in cordless...

    900mhz is also still fairly common in cordless monitors (baby monitors) and cordless phones. most of the 900mhz vrx's are pretty shoddy.

    its hard to say, but i'd go 1280.
  7. Replies
    18
    Views
    3,598

    Poll: alex after years of trying I still don't fly...

    alex after years of trying I still don't fly helis very well LoL! i just wreck'em & go again :D
    pre-crash testing our own models is the best way :) pretty nice little design! makes me wish i still...
  8. Replies
    18
    Views
    3,598

    Poll: winner!

    winner!
  9. Replies
    18
    Views
    3,598

    Poll: I think "iBcrazy's intermittently upright...

    I think "iBcrazy's intermittently upright rotating tri-blades of death" would be a winner :)


    Admit it we've all seen how you fly :p
    <3 lol!
  10. Replies
    1,337
    Views
    333,962

    Most run 1.75mm. Ultimately you can print faster...

    Most run 1.75mm. Ultimately you can print faster with it tho that's rarely an issue.
  11. i just dont see it feasible from an input latency...

    i just dont see it feasible from an input latency perspective. simple truth is start naming OSD's where a simple artificial horizon doesnt lag. can't do it. so using them for racing? eh. physical...
  12. Replies
    11
    Views
    1,901

    +1000

    +1000
  13. i dont know of any with wdr. id like one too, but...

    i dont know of any with wdr. id like one too, but thats extra board space & now you're running normal sized cams again. i have the pico/micro/mini cams. they're fine in full sun, but i find that they...
  14. lifelong lover of nikons. i wouldn't think so...

    lifelong lover of nikons. i wouldn't think so because nikon will never have a ckdk equivalent.
  15. Replies
    11
    Views
    3,129

    longer & thinner than most 600mw and larger...

    longer & thinner than most 600mw and larger cases. thinner and pretty much the same length as 1000-1200-1500w cases. (the lawmate v2's do not have the big thick case with the inner transmitter...
  16. Replies
    11
    Views
    3,129

    ceramic heatsinks. i looooove the lawmate v2's....

    ceramic heatsinks. i looooove the lawmate v2's. omg, best 1.2ghz vtx's by so many times over. love love love.
  17. Replies
    987
    Views
    132,261

    i hear that. :)

    i hear that. :)
  18. Replies
    987
    Views
    132,261

    ya i dont doubt that on the tarot vs inspire. DJI...

    ya i dont doubt that on the tarot vs inspire. DJI makes some not good products, but their high end stuff like the Inspire are so sick!


    im not the best wakeboarder either lol my cousin is pro....
  19. Replies
    987
    Views
    132,261

    great job! i like flying from the boat (or chase...

    great job! i like flying from the boat (or chase boat) myself. dont get motion sick tho. LoL! in the drink lol! hope its all ok.
    my favorite thing in years of FPV is shooting wakeboarders & the...
  20. Replies
    21
    Views
    4,185

    very interested in this as i love my pixhawks and...

    very interested in this as i love my pixhawks and vectors (not so much the DOSD's and skylarks and cc3d's and Revo's) and one of my main AP tasks i do for much of the year for the last 4 years would...
  21. nice. my rostock max v2 stays printing 24/7 at...

    nice. my rostock max v2 stays printing 24/7 at this point lol
  22. so awesome! now start production cause i wanna...

    so awesome! now start production cause i wanna buy one lol edge around the lcd screen tho. maybe CNC route it out, or 3d print a bezel & then mould it with silicon & cast your own bezel, or 3d print...
  23. Replies
    1,337
    Views
    333,962

    https://github.com/justinmeyer77/Tricorne...

    https://github.com/justinmeyer77/Tricorne
    http://forum.seemecnc.com/viewtopic.php?f=77&t=6081

    printed mine very slowly and in taulman bridge.
  24. Replies
    1,337
    Views
    333,962

    really image? idk, what i did was to mount my e3d...

    really image? idk, what i did was to mount my e3d on the BOTTOM of the effector plate, calibrated that new z-height & then printed a new head for it out of taulman bridge (so i paid how much for the...
  25. Replies
    41
    Views
    6,067

    good luck to anyone out there that has lost and...

    good luck to anyone out there that has lost and all of us that will loose again!
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4