FPVLAB

image
Page 1 of 10 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 94

Thread: I'm bored

  1. #1
    Fretsaw Jedi Roboforcer X2000's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Location
    Canada
    Posts
    2,653

    I'm bored

    After I moved to Canada from Ireland I live in a mobile home, a temporary place till next year'ish with absolutely no space for me to work on my RC madness. My garage is in 3 boxes, is sitting beside my bed and brings a tear to my eye everytime I look at it... I knew I will have to take a break from DIYing, but never thought that I'll be so desperate, I feel like a junky not getting his daily dose LOL
    So I'm bored to me tits sitting around doing nothing. I believe that every man is a blacksmith of his own destiny and there's no such thing as "I can't", so not to be a hypocrite I sure *can* find myself something to do, but without my workshop I feel incomplete and just couldn't be arsed doing anything rather than trolling around... I'm not gonna post my achievements in self pleasuring obviously (you'd be surprised what you can come up with under cabin fever condition...LOL), but other off-topic crap- meh, why not, I've nothing better to do anyway

    My rented mobile home has an extension (or as Canadians calls it addition), but a vent for forced air heating was never extended there. So to redirect the airflow from utility room I had to make a scoop and take out the doors.



    If you're a noob, copy 1:1 what somebody already flies without too much questions, you'll find the answers later.
    PatrikE: I don't see anything wrong in your dump...
    Derrick:
    you are flying it LOS... You are doing it wrong.

  2. #2
    FPV Techanic RonSII's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    PNW USA
    Posts
    3,380
    Looks good Robo!!!

    Now I don't want to nitpik.... but.... how come you didn't paint it?


    I know your pain about the mobile home, lived in one for a couple years before built the house... and you're right about no room to do anything - tried adding a tarp lean to for working on vehicles and was foiled by the snow :-( thankfully now have a large garage/shop and a separate shop/sawmill/foundry :-) unfortunately now work gets in the way of doing anything fun...

  3. #3
    Fretsaw Jedi Roboforcer X2000's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Location
    Canada
    Posts
    2,653
    He, I don't mind that mobile home and I could build a small shed if we were gonna stay for longer, but Salmon Arm is kind of resort town and lanlord said that once the season starts in spring he will be looking for mad money as it is being rented weekly. So, ya know, not worth building a shed just for a few months and then have to leave it behind. Portable one to load on a flatbed is not an option either in case we'll get a house with a garage.
    Oh well, we gonna have snow shortly and I have my snowboard waxed and ready, that'll keep me busy
    If you're a noob, copy 1:1 what somebody already flies without too much questions, you'll find the answers later.
    PatrikE: I don't see anything wrong in your dump...
    Derrick:
    you are flying it LOS... You are doing it wrong.

  4. #4
    Fretsaw Jedi Roboforcer X2000's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Location
    Canada
    Posts
    2,653
    Oops, double post, I'm not *that* desperate to post it twice
    Last edited by Roboforcer X2000; 24th October 2016 at 01:11 AM.
    If you're a noob, copy 1:1 what somebody already flies without too much questions, you'll find the answers later.
    PatrikE: I don't see anything wrong in your dump...
    Derrick:
    you are flying it LOS... You are doing it wrong.

  5. #5
    Navigator Beerwiser's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Locked in then trunk of a car.
    Posts
    658
    Build it on a trailer/mobile GS . I will be more than happy to move it for you as it will give me an excuse for a holiday . I am lucky enough to have plenty of building room, but it ends up being a mess due to busy schedule and shit just gets thrown in. I am always amazed and envious of the projects and quality of work (plus tidiness) that comes out of people who are working in a space the size of a postage stamp.
    "You get what you put in, and people get what they deserve"
    Kid Rock

  6. #6
    Fretsaw Jedi Roboforcer X2000's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Location
    Canada
    Posts
    2,653
    That's actually a good idea, I'll need a trailer for my future boat anyway, I'll look into flatbeds
    If you're a noob, copy 1:1 what somebody already flies without too much questions, you'll find the answers later.
    PatrikE: I don't see anything wrong in your dump...
    Derrick:
    you are flying it LOS... You are doing it wrong.

  7. #7
    Navigator Beerwiser's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Locked in then trunk of a car.
    Posts
    658
    Please tell the wife that. I keep telling her I have a good idea every once and awhile, but she does not believe me.
    "You get what you put in, and people get what they deserve"
    Kid Rock

  8. #8
    Co-Pilot Håvard Støre's Avatar
    Join Date
    Jul 2014
    Location
    Norway, West coast
    Posts
    1,676
    I feel for you robo! There will be better days Nice air box thingy btw.

  9. #9
    Fretsaw Jedi Roboforcer X2000's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Location
    Canada
    Posts
    2,653
    Cheers!
    Quote Originally Posted by Beerwiser View Post
    Please tell the wife that. I keep telling her I have a good idea every once and awhile, but she does not believe me.
    Ehm... no. We're both full of "good" ideas, but each finding other's ideas as total rubbish... Would it not be an awesome idea to build a 100hp drift trike, a? Apparently not... but according to her it's a good idea for me to start running or other exercising. Stupid idea, how can you smoke while running, doh!? ...I can't feel my legs anyway after watching porn...
    If you're a noob, copy 1:1 what somebody already flies without too much questions, you'll find the answers later.
    PatrikE: I don't see anything wrong in your dump...
    Derrick:
    you are flying it LOS... You are doing it wrong.

  10. #10
    FPV Techanic RonSII's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    PNW USA
    Posts
    3,380
    LOL... ROBO!!!

Page 1 of 10 123 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 308
    Last Post: 26th May 2015, 12:12 PM
  2. I'm bored of ImmersionRC ! No one ever replies :(
    By bziegler in forum ImmersionRC
    Replies: 23
    Last Post: 20th December 2013, 06:31 PM
  3. 40" Scratchbuilt Im-Bored FPV wing
    By FPVdude in forum FIXED WING
    Replies: 3
    Last Post: 5th November 2012, 02:27 AM
  4. Bored..
    By paintz2007 in forum ReadyMadeRC
    Replies: 4
    Last Post: 25th September 2012, 08:50 PM
  5. So I got bored the other day...
    By Reverand Blue Chip in forum OFF-TOPIC
    Replies: 33
    Last Post: 2nd August 2012, 04:13 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •